Zwroty i reklamacje

Chcesz dokonać zwrotu? To żaden problem!

W ciągu 14 dni od odebrania zamówienia możesz skorzystać ze swojego prawa do odstąpienia od umowy i zwrócić zamówione produkty bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W tym celu zgłoś zwrot przez nasz wygodny formularz, zamieszczony poniżej. W ten sam sposób możesz zgłosić reklamację w przypadku wady produktu. Regulamin reklamacji znajdziesz tutaj.

Uprzejmie przypominamy, że zwrot nie jest możliwy, jeżeli opakowanie produktu zostało otwarte po dostarczeniu zamówienia. Jest to zgodne z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827), która mówi, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

Jak dokonać zwrotu lub reklamacji?

Ikonki zwrot 1
Wypełnij elektroniczny formularz dostępny poniżej i zaczekaj na telefon lub wiadomość od dottore.
Ikonki zwrot 4
W przypadku zwrotu spakuj produkty, które chcesz zwrócić
Ikonki zwrot 2
W przypadku reklamacji przygotuj dokumentację problemu: zdjęcia lub filmik. Prześlij ją na adres reklamacje@dottore.pl.
Ikonki zwrot 3
Poczekaj na zwrot pieniędzy lub informację o wyniku reklamacji.

Formularz elektroniczny