Reklamacja
Jeżeli produkt, który zakupiłeś okazał się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego formularz reklamacji.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji prześlemy do Ciebie naprawiony produkt bądź nowy egzemplarz produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
Zwrot kosztów zostanie przekazany na taką formę płatności jaką była realizowana sprzedaż.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta biuro@dottore.pl lub telefonicznie:61 679 25 20
Pomożemy Ci szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot
Masz prawo zwrócić zakupiony produkt przez okres 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodu zwrotu towaru, jednak ta informacja pomoże nam usprawnić funkcjonowanie naszego sklepu. Koszty zwrotu ponosi kupujący.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, zwrot nie zostanie zaakceptowany.
Do przesyłki musi zostać dołączony dowód zakupu oraz formularz odstąpienia od umowy.
Przyjęcie zwrotów jest określone w regulaminie sklepu internetowego.