Produkty

Jak przechowywać produkty dottore?
+

Wszystkie produkty zalecamy przechowywać w temperaturze pokojowej, w suchym miejscu, z dala od bezpośredniego źródła promieni słonecznych.

Które produkty mogę używać w ciąży i podczas karmienia piersią?
+

Okres ciąży i laktacji jest dla kobiety szczególny. Zmiany, które powstają w organizmie kobiety odbijają się często na skórze. Do pielęgnacji cery polecamy krem z witaminą C - C-flush cream RICH lub NMF xpress cream. Dodatkowo świetnie się sprawdzi peeling enzymatyczny puratore home oraz odżywcze masło do masażu twarzy i ciała sacha butter.

Które kremy nadają się dla cery wrażliwej?
+

Do cery wrażliwej polecamy linię produktów rossatore. Znajdziesz tam krem na dzień rossatore cream blur effect, krem na noc rossatore resurfacing cream oraz produkty uzupełniające peeling enzymatyczny rossatore peel home oraz maskę rossatore mask home.

W celu zwiększenia efektywności kuracji domowej zapraszamy do gabinetgów kosmetycznych na zabieg rossatore xpress dla cery naczyniowej. Lista gabinetów znajduje się tutaj.

Czy latem można stosować retinol?
+

Produkty z retinolem polecamy stosować w okresie jesienno – wiosennym. Kuracja odbudowująca z retinolem składa się z 2 etapów.

Etap 1 kuracji odbudowującej na noc stanowi krem retino i polecany jest dla osób, które nie stosowały wcześniej kremu z retinolem oraz dla osób ze skórą wrażliwą. Krem retino forte to 2 etap dla osób ze skórą odporną i przyzwyczajoną do retinolu. Uzupełnieniem kuracji jest krem retino eye pod oczy, który dzięki unikatowemu połączeniu retinolu z kofeiną intensywnie pobudza cienką skórę wokół oczu do procesów rewitalizujących.

Gdzie można znaleźć datę ważności produktu?
+

Termin ważności produktów dottore jest widoczny na dnie opakowania. Określony jest słowami: Najlepiej zużyć przed końcem. Podany termin gwarantuje zachowanie prawidłowej formuły produkty i jego właściwości.

Dodatkowo na kartoniku dostępne jest oznaczenie PAO. Oznacza ono okres przydatności do użycia kosmetyku po jego pierwszym otwarciu. W przypadku produktów naszej marki wynosi ono najczęściej 6M ( 6 miesięcy).

Czy kosmetyki dottore są testowane na zwierzętach?
+

Kosmetyki naszej marki są produkowane zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady WE 1223/2009. Nie prowadzimy badań gotowych produktów z wykorzystaniem zwierząt oraz nie zlecamy przeprowadzania takich badań firmom zewnętrznym.

Priorytetem jest bezpieczeństwo stosowania i najwyższa jakość produktu. Sprawdzana jest ona na podstawie badań dermatologicznych oraz badań aplikacyjnych prowadzonych na grupie probantów

Czy mogę otrzymać próbki wybranych kosmetyków?
+

Próbki kremów dołączane są do każdego zamówienia. Jeżeli zależy Ci na próbce konkretnego produktu prosimy o informację w szczegółach zamówienia. Jeżeli chcesz otrzymać próbkę konkretnego kremu prosimy o kontakt na adres mailowy: sklep@dottore.pl.

Próbki naszych kremów są bezpłatne, natomiast wysyłka jest płatna w zależności od wybranej formy dostawy:
Paczkomaty InPost 20 zł
kurier DHL 25 zł.

Dane do wpłaty:
dottore sp. z o.o. sp. komandytowa
ul. Margonińska 22, 60-425 Poznań
nr konta: 21 1090 1362 0000 0001 2117 9285
tytuł: próbki i imię i nazwisko.

Niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności wysyłka próbek zostanie zrealizowana.

Składanie zamówień

Jak długo trwa realizacja zamówienia?
+

Zależy nam na jak najszybszym terminie realizacji*. Zamówienie złożone do godziny 12 staramy się wysłać tego samego dnia. Zamówienia złożone później wysyłane są w kolejnym dniu roboczym. Czas dostawy zależny jest od firmy kurierskiej. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

*o ile dany produkt jest dostępny na naszym magazynie. W przypadku braku danego produktu, poinformujemy Cię mailowo o jego dostępności.

Czy mogę zmienić adres wysyłki?
+

Jeżeli paczka nie została jeszcze przekazana firmie kurierskiej nie ma problemu ze zmianą adresu dostawy. Prosimy o kontakt na adres sklep@dottore.pl bądź przez formularz kontaktowy.

W momencie, kiedy przesyłka została już przekazana do doręczenia prosimy o samodzielną zmianę adresu dostawy. Można to zrobić w panelu klienta na stronie firmy kurierskiej.

Ile zapłacę za przesyłkę?
+

Całkowity koszt dostawy zamówienia wyświetli się po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki znajdziesz tutaj.

Czy jest możliwość wysyłki za granicę?
+

Zamówienia z wysyłką na terenie Unii Europejskiej są realizowane. Koszt wysyłki uzależniony jest od wagi przesyłki oraz kraju odbioru. Szczegółowy cennik oraz listę państw dostępnych znajdziesz tutaj.

Czy mogę kupić produkty w sklepie stacjonarnym czy tylko przez internet?
+

Produkty dottore dostępne są w sprzedaży stacjonarnej w wybranych gabinetach kosmetycznych oraz hurtowniach.

Lista wszystkich miejsc, w których można zakupić produkty naszej marki oraz skorzystać z wybranego zabiegu kosmetycznego dostępna jest tutaj.

Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?
+

Tak, jest to jak najbardziej możliwe. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie- będziesz mógł śledzić swoje aktualne zamówienie, historię zamówień oraz będziemy informować Cię na bieżąco o aktualnych promocjach.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
+

Zgodnie z przysługującym prawem, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z jego całą zawartością. Aby dokonać zwrotu wybranych produktów należy je odesłać na nasz adres: dottore cosmeceutici, ul. Sianowska 38, 60-431 Poznań wraz z formularzem odstąpienia od umowy.

Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
+

Tak, żeby złożyć zamówienie telefonicznie prosimy o kontakt: 61-679-25-20.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
+

Prosimy o kontakt w tej sprawie z działem obsługi klienta pod numerem telefonu: 61-679-25-20 bądź mailowo sklep@dottore.pl.

Płatności

Jakie są dane do przelewu?
+

Dane do wpłaty w PLN

dottore sp. z o.o. sp. komandytowa
ul. Margonińska 22, 60-425 Poznań
nr konta: 21 1090 1362 0000 0001 2117 9285 (SANTANDER BANK)

Dane do wpłaty w EURO

dottore sp. z o.o. sp. komandytowa
ul. Margonińska 22, 60-425 Poznań
nr konta: PL73 1090 1362 0000 0001 2117 9610 (SANTANDER BANK)
SWIFT: WBKPPLPP

Wszystkie niezbędne informacje dotyczące płatności znajdziesz tutaj.

Czy można płacić kartą u kuriera przy odbiorze zamówienia za pobraniem?
+

Wszyscy kurierzy DHL są wyposażeni w terminal do płatności bezgotówkowych. Nie powinno być problemu z płatnością kartą.

Co mam zrobić jeżeli wybrałem płatność online ale chciałbym zapłacić za pobraniem?
+

Prosimy o kontakt w tej sprawie z działem obsługi klienta pod numerem telefonu: 61-679-25-20 bądź mailowo sklep@dottore.pl.

Inne pytania

Jaka jest aktualna oferta i promocje przy zamówieniach profesjonalnych?
+

Bardzo prosimy o kontakt w tej sprawie z regionalnym menadżerem sprzedaży bądź na adres wspolpraca@dottore.pl / biuro@dottore.pl.

Zachęcamy również do zapisania się do naszego newslettera, gdzie znajdziesz informacje na temat aktualnie obowiązującej oferty.